*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Sabtu, 4 April 2015

Maafkan aku kalian

Aku buka email aku, hari-hari ada emel masuk, nak tanya pasal engineer dari post aku yang terdahulu.

Aku belum sempat nak reply semua.

Aku kesibukan yang teramat sekarang.

Selain kerja hakiki aku sebagai manager (yakni kuli) syarikat yang kena handle bahagian servis,

Aku juga adalah dealer Public Gold, yang mana aku juga ajak orang simpan emas fizikal sebagai simpanan jangka masa panjang.

Cukup lah 3, 3 ni dah cukup mengambil masa aku sebenarnya. Tapi aku nak kena buat banyak benda.

Aku cuma nak minta maaf, pada sesiapa yang dah isi borang maklumat belah kanan page ni, tapi belum sempat aku balas. Aku tengah cuba clearkan satu-satu.

Harap bersabar. 

Kalau ada soalan pasal takaful ke emas ke, silalah isi jugak. Aku sedia membantu. Lagi senang ada nombor telefon. Aku akan contact semula.

ZARIN
Kuala Lumpur
4/4/2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!