*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Isnin, 16 Jun 2014

Sedikit entri peribadi, boleh?

Jun 2014.

Musim World Cup.
Musim cuti sekolah.
Musim orang kahwin.

Bersusun-susun jemputan kahwin, memang super lah kalau nak penuhi semua jemputan. terpaksa lah skip sikit-sikit.

Yang mana yang aku tak sempat datang tu mintak maaf, lain kali korang kawin aku pergi, okay?

Hari ni aku tengok entry dalam blog aku ni banyak dah dikongsi, copy paste, orang baca, ramai dapat manfaat dari ilmu yang aku kongsikan tu. Tambah la sikit saham akhirat aku kalau korang amalkan.

Cuma sedih sikit la. Sebab takde link balik untuk blog aku ni lepas korang copy. Nanti diorang tertanya-tanya juga siapalah yang tulis benda panjang merapu camni. Kadi kan best kalau dapat lah kiranya korang kasi link balik kat blog aku ni. walaupun blog aku ni kategori update setahun 2-3 kali je, tapi isi dia aku sure bagi yang padduuu punya.

Jangan risau pasal kualiti, dan teruskan membaca.

Ada banyak yang aku nak kongsi akhir-akhir ni. Tapi sejak balik Korea, aku dah tak buat kerja engineer lagi, aku buat kerja management yang mana aku tersangatlah benci.

Mungkin sebab aku baru 26 dah kena buat kerja manager, hidup rasa tak puas lagi jadi engineer bawahan. haha

Ini lain kali aku cerita.

Teruskan membaca dan sharekan lah link kat kalau korang ada copy artikel panjang aku tu terutama pasal engineer dan jugak kereta, dua entry yang memang selalu orang baca. aku memang halalkan dunia akhirat.

Terima kasih!

Zarin
Harini berapa haribulan aku tak ingat
Kuala Lumpur

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!