*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Isnin, 27 April 2009

3 Paper lagiiiii

3 tahun yang dilalui begini
3 tahun yang dilalui begini

Bosan sungguh hari ni. Pagi, mengajar dua jam. Petang, pun mengajar dua jam. Malam, belajar pulak. Tapi setengah jam je, kemudian tidur. Esok baru bangun. Pejam celik pejam celik, tadaaaa! Final cuma tinggal lagi 3 subjek.

Saya letih. Sindrom tak cukup rehat. Benar, saya selalu tidur petang dalam dua tiga hari ni, tapi tak ada kualiti. Tak lena dan tak nyenyak. Bunyi bising, gangguan dan sebagainya, memang membuatkan saya jadi insomnia menjelang malam. Bergelar pelajar, memang jarang untuk mereka ni tidur waktu malam. Waktu sekolah. Saya tidur juga. Tapi dalam kelas. Hehe.

Yang pasti, saya risau. Pensyarah saya sudah meletakkan syarat supaya beroleh 70% dalam peperiksaan akhir untuk lulus. 69 markah dan ke bawah, saya akan gagal. Untuk pelajar lain, dia letak 60% pula? saya anggap sajalah dia sayangkan saya. Sebab itu saya dapat lebih, kan?kan?kan? Saya terima cabaran itu, namun diharapkan saya lulus lah. Dah semester akhir ni, saya tak sanggup mengulang semester hanya kerana satu subjek. Tolonglah... Saya ada migrain dan bermacam lagi..Tak kesian ke?

Lagipun buah hati saya dah lama menunggu di Shah Alam tu! Saya mahu bersama dia!

Jadi doakan saya dalam 3 subjek lagi ya! Jarak cuma sehari dua, membuatkan saya terlalu sibuk. Terima kasih semua!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!