*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Rabu, 29 April 2009

Final yang menyedihkan

Saya baru lepas menjawab periksa bagi subjek Digital Electronics sebentar tadi. Soalan semester ini tiba-tiba tukar format, saya kecewa sungguh kerana saya tidak tahu apa-apa tentang ini. Lagi satu, disebabkan saya tak tidur semalam, saya mengantuk di dalam peperiksaan. Satu soalan saya cuai. Hilang 20 markah dari 100 markah. Biasalah, selepas nenek saya meninggal, saya tidak cukup masa untuk mengulangkaji. Hati masih sedih. . .

Sekarang ni berada di Makmal Komputer untuk melepaskan tension. Malangnya di sini segala laman web yang berbentuk permainan (games) atau laman sosial seperti Friendster, Myspace disekat.

Tidak mengapa kerana saya tidak ada akaun sosial tersebut. Mujurlah laman blog tidak disekat. Bolehlah kemaskini blog ni.

Di luar sana, kelihatan wajah-wajah manusia yang kekecewaan akibat tidak dapat menjawab soalan dengan sempurna.

Apa dayaku? Tawakal sajalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!