*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Selasa, 3 Februari 2009

Peluang kedua?

Perjalanan dari KL ke Butterworth kali ni agak singkat, cuma 3 jam setengah. Biasanya 4 jam setengah, aku tak tau bas tu terbang ke apa, aku cuma tahu tidur sepanjang perjalanan.

Kali ni, bas ke utara semuanya naik kat Hentian Duta, sebab sekarang ni musim raya cina tak abis lagi. Jadi untuk elak jem, semua bas ke utara, pindah ke Duta sampai hari ni 2 Feb 09.

Tadi pagi aku ada kelas Microprocessor. Nasib aku agak baik kali ni, aku tak berjaya untuk tidur dalam kelas. Syukurlah. Petangnya, kelas LAN (Local Area Network), banyak sangat syllabus nye, dan akhirnya aku 'tumbang' selama 15 minit (mungkin lebih). Malangnya, lepas tu ada kuiz. Menggagau la cari nota. Mujur Allah masih bagi aku peluang, aku dibenarkan untuk jawab kuiz tu esok......Yes..aku takkan sia-siakan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!