*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Khamis, 29 Julai 2010

Awal bulan ni sorang kawan serumah aku kena sakit mata. Katanya daripada mak dia.

2 minggu lalu kawan sebilik dia merangkap budak rumah aku juga berjangkit dengan dia, juga sakit mata.

Minggu lepas dia dah sembuh.. Selamat tak ada yang sambung..

Tapi…

Semalam aku bangun terasa sembab sangat ni apahal la……

Rupanya aku dah kena…Tapi sebelah kanan je baru..Kiri belum lagi, harap tak berjangkit la..

Jadi semalam aku ke klinik UiTM, dia bagi MC sehari. Melepas lah kelas semalam….

Klinik UiTM ni kalau bab MC memang dia sangat kedekut.. Demam, jangan mimpilah dapat MC..

Jadi pagi tadi, mata aku makin teruk, jadi aku pergi lagi sekali, dapat MC 2 hari sampai esok. Maknanya dapat lah cuti sampai Ahad…..

Dan sekarang aku dah berada di KL……… Supaya budak rumah aku tak berjangkit.

Buat masa ni, terpaksalah bergaya macho dengan pakai spec hitam ke mana-mana aku pergi..

p/s: Itu baru Allah bagi sakit mata, belum hilang mata lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!