*Blog ni masih separuh siap sejak diimport dari wordpress hosting. Maaf atas kesulitan.

Ahad, 31 Mei 2009

Sedikit entri peribadi, boleh?

Berapa lama sebenarnya yang harus ditunggu bagi aku merealisasikan apa yang telah berada dalam rancangan bagi sekian lama? Berapa lama juga untuk aku memintas orang lain bagi siri-siri kejayaan yang membanggakan ibu bapaku?

Aku sakit kepala fikir. Aku bukan seorang pesimis. Juga bukan pengemis.

Dan aku tahu aku juga mampu tapi beberapa kekangan yang melanda diri ini menyebabkan aku terpaksa bermonolog sendiri untuk beberapa hari.

Cuma, keluarga aku ini adalah sesuatu yang penting bagi diri aku. Keluarga adalah segala-galanya bagiku. Aku rela tidak bekerja untuk di samping keluarga. Cuma aku memikirkan apa yang boleh aku buat untuk mendapat kedua-duanya dalam masa yang sama. Kini apa yang aku boleh buat ialah, mencuba. Dalam diri ini keinginan untuk aku berjaya adalah kuat. Dan aku lebih suka berusaha sendiri daripada memohon bantuan orang lain (sikit-sikit ok le).

Cuma rasanya takde masalah bila aku mula bekerja tetap. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda? Jom kongsi!